sütibeállításokkal kapcsolatos információk

A weboldalon "sütiket" ("cookie") használunk a weboldal működésének, használatának megkönnyítése, a weboldalon végzett tevékenység nyomon követése és személyre szóló tartalmak, ajánlatok megjelenítése érdekében. További, részletes információk a Tájékoztatóban.

A munkamenet sütik, használatot támogató sütik és a felhasználói tevékenységet anonim módon elemző sütik a honlap böngészéséhez, a funkciók használatához szükségesek, a weboldal megfelelő működését biztosítják a látogatók számára.

A „hozzájárulást nem igénylő sütiken” túl, ezek a sütik teszik lehetővé, hogy jobban megismerjük a látogatók érdeklődési körét (azáltal, hogy feltérképezzük böngésző tevékenységüket a weboldalon) és így személyre szóló tartalmakat, ajánlatokat tudunk megjeleníteni.

Tájékoztatjuk, hogy a K&H Bank POS terminál hálózatának átállása a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft-be, megkezdődött. Kérjük olvassa el figyelmesen kapcsolódó tájékoztató levelünket az állomány átruházás és átszerződés részleteiről , a POS terminál átállás folyamatáról valamint napi ügymenettel, teendőkkel kapcsolatos összefoglaló oldalunkat, új ügyfél információk alatt, valamint ügyfeleink részéről felmerült Gyakori kérdések és válaszainkat! POS terminál működési probléma és szerviz kérdésekben hívja a +36 1 346 0507 –es telefonszámot

Tájékoztató a K&H Bank jelenlegi fizikai POS szolgáltatásának migrációjáról

A KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt. és a KBC Csoport csehországi leányvállalata, a CSOB, úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és a K&H Bank Zrt. bankkártya-elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven folytatja tovább működését. K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. MNB tevékenységi engedély száma: H-EN-I-567/2020.

A fizikai POS szolgáltatás migrációja két különböző folyamat szerint zajlik:

  1. automatikus állomány átadással
  2. egyedi átszerződéssel

Kérjük, hogy az Ön számára kiküldött hivatalos tájékoztató levélnek megfelelően, kattintson az Önt érintő migrációs folyamatra!

Kérdése van a fizikai POS migrációval kapcsolatban? Kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető Telecenterét a +36/1/20/30/70/ 335-33-55 ös telefonszámon!