Tájékoztatjuk, hogy a K&H Bank POS terminál hálózatának átállása a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft-be, megkezdődött. Kérjük olvassa el figyelmesen kapcsolódó tájékoztató levelünket az átszerződés részleteiről , a POS terminál átállás folyamatáról és a kapcsolódó tűzfal beállítás részleteiről, POS terminál használati útmutató és ügyféltájékoztató az előengedélyek kezeléséről, valamint napi ügymenettel, teendőkkel kapcsolatos összefoglaló oldalunkat, új ügyfél információk alatt, valamint ügyfeleink részéről felmerült Gyakori kérdések és válaszainkat! POS terminál működési probléma és szerviz kérdésekben hívja a +36 1 346 0507 –es telefonszámot
Tájékoztató a K&H Bank jelenlegi fizikai POS szolgáltatásának migrációjáról
A KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank Zrt. és a KBC Csoport csehországi leányvállalata, a CSOB, úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és a K&H Bank Zrt. bankkártya-elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven folytatja tovább működését. K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. MNB tevékenységi engedély száma: H-EN-I-567/2020.
A fizikai POS szolgáltatás migrációja két különböző folyamat szerint zajlik:
- automatikus állomány átadással
- egyedi átszerződéssel
Kérjük, hogy az Ön számára kiküldött hivatalos tájékoztató levélnek megfelelően, kattintson az Önt érintő migrációs folyamatra!
Kérdése van a fizikai POS migrációval kapcsolatban? Kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető Telecenterét a +36/1/20/30/70/ 335-33-55 ös telefonszámon!
tartsa kézben a bankkártya elfogadás tudnivalóit!
elindult a K&H POS mobilalkalmazás!
Töltse le elsők között az alkalmazást, hogy naprakész legyen a K&H bankkártya elfogadás szolgáltatásról!
