Tervezett POS és VPOS karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024. május 19. napon hajnali 02:00 és 03:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 45 perc, valamint 2024. május 20-án hajnali 2 és 5 óra között maximum 5 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Virtuális POS (VPOS) technikai fennakadás!

2024 május 16. napon 07:40 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a virtuális POS (VPOS) terminál szolgáltatásban, melynek hatására az online fizetési felületen bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024. május 20. napon hajnali 2 és 5 óra között maximum 5 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

2024. május 19. napon hajnali 2 és 3 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 45 perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Virtuális POS (VPOS) technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a virtuális POS (VPOS) terminál szolgáltatásban, melynek hatására az online fizetési felületen bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett K&H POS24 webes alkalmazás karbantartás!

2024. május 14. napon este 21:00 órai kezdettel max 5 perc idősávban a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Ugyanezen napon 22:00 óra kezdettel tervezett karbantartás miatt 2 perc idősávban a K&H POS24 webes alkalmazás ideiglenesen nem lesz elérhető. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. május 14. napon hajnali 4 és 5 között tervezett karbantartás miatt 4x1 (maximum 4x3) perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Planned virtual POS (VPOS) maintenance!

Due to scheduled maintenance between 4am and 5am on 14th May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for 4x1 (maximum 4x3) minutes time slot at virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at virtual POS terminals may be rejected during this period. Physical POS and SoftPOS terminals will not be affected by the maintenance. Thank you for your understanding!

Fizikai POS technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a fizikai POS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

ÉÉÉÉ. HÓNAP NAP napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. május 14. napo⁣n⁣ ⁣hajnali 4 ⁣⁣és ⁣5 ⁣⁣k⁣özött tervezett karbantartás miatt 4x1 (maximum 4x3) perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett K&H POS24 webes alkalmazás karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a K&H POS24 webes alkalmazás ideiglenesen nem lesz elérhető. Köszönjük megértésüket!

hétvégén bonyolított tranzakciók utalása

Sajnálatos módon technikai hibát észleltünk a hétvégi tranzakciók kiutalásával kapcsolatban, melynek mielőbbi elhárításán kiemelt figyelemmel és prioritással dolgoznak munkatársaink. Az esetleges kellemetlenségért ügyfeleink szíves elnézését kérjük. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük!

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024.07.21. napon hajnali 01:30 és 01:55 között tervezett karbantartás miatt 5-10 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

SoftPOS technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a SoftPOS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a SoftPOS terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint virtuális POS (VPOS) terminálok működését nem érinti.

K&H Bank által kibocsátott bankkártyákkal kapcsolatos információ

2024. június 8. 6:00 és 2024. június 9. 12:00 között a K&H Bank fejlesztését végez a saját informatikai rendszerein. A fejlesztés nem érinti a K&H bankkártya-elfogadás által nyújtott szolgáltatásokat, a tranzakciók elfogadása a fizikai POS, virtuális POS (VPOS) és SoftPOS termináljainkon ezen időszakban is zökkenőmentesen történik, azonban a K&H Bank által kibocsátott bankkártyákkal történő tranzakciók (személyes, online) esetén korlátozások várhatóak. Bővebb információ

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Technikai hiba!

A fizikai és VPOS szolgáltatás technikai okok miatt szünetel! IT-s kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán! Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) és SoftPOS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Fizikai POS és virtuális POS (VPOS) fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a fizikai POS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett karbantartás!

2024. június 16. napon 23:00 és 23:30 között tervezett karbantartás miatt max. 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) és SoftPOS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. június 23. napon 23:00 és 23:30 között tervezett karbantartás miatt max 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) és SoftPOS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

2024.08.27. napon hajnali 02:00 órai kezdettel tervezett karbantartás miatt 5-45 perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett karbantartás!

2024.04.29. napon hajnali 1:00 és 4:00 között, valamint 2024.04.30. és 2024.05.01. napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024.04.30. és 2024.05.01. közötti napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

Tervezett karbantartás!

2024.05.01. napon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM on 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

laptop_640x400

K&H bankkártya elfogadás online igénylése

  • bármikor és bárhol elindítható
  • gyors, átlátható folyamati lépések
  • ⁣csak a szerződés aláírására és az ügyfélazonosításra kell K&H bankfiókba menni
online igénylés

kutya_640x400

K&H bankkártya elfogadás online igénylése

  • gyors, átlátható folyamati lépések és támogatott kitöltés
online igénylés
kezfogas_640x400

K&H bankkártya elfogadás online igénylése

  • csak a szerződés aláírására és az ügyfélazonosításra kell K&H bankfiókba menni, előre egyeztetett időpontban
online igénylés
posterminal_640x400

K&H bankkártya elfogadás online igénylése

  • a K&H bankkártya elfogadáshoz teljeskörű szolgáltatást biztosítunk az online igényléstől kezdve, a telepítésen át, az üzemeltetésig
online igénylés

Online igénylés esetén, egyszerű és átlátható felületünkön mindent egy helyen intézhet: meg tudja adni a szükséges adatokat, kiválaszthatja a kívánt szolgáltatásokat, és fel tudja tölteni a szükséges dokumentumokat a K&H bankkártya elfogadási szerződéséhez. ⁣

Javasoljuk, hogy az igénylés elindítása előtt készítse elő az alábbiakat, hogy lépésről-lépésre gördülékenyen tudjon haladni.

Az online igénylés jelenleg kizárólag új ügyfelek számára érhető el. Amennyiben az Ön vállalkozásának már volt vagy jelenlegi is van szerződése valamelyik bankkártya elfogadói szolgáltatásunkra, keresse kapcsolattartóját vagy látogasson el egy K&H bankfiókba.

milyen adatokat érdemes előkészíteni az online igényléshez?

  • a várható éves bankkártyás forgalom volumene (millió Ft/év)
  • elfogadóhelyek adatai (pl. konkrét üzlethelyiség(ek), weboldal(ak) információi)
  • a vállalkozáshoz köthető személyek adatai (pl. céges ügyekben eljáró, aláírásra jogosult képviselő, tényleges tulajdonos, K&H POS24 webes alkalmazás főfelhasználója, egyéb kapcsolattartásra jogosult személy(ek)
  • a kártyás forgalom kifizetéséhez tartozó – a vállalkozás nevére szóló - bankszámla száma

milyen dokumentumok feltöltésére lesz szükség?

vállalkozásának társasági formájától függően (ES3 vagy PDF formátumban):

  • társasági szerződés/alapszabály/alapító okirat vagy egyéb alapító dokumentum,
  • cégbejegyzés vagy cégkivonat,
  • nyilvántartásba vételi határozat/igazolás másolata
  • adóbejelentkezési lap
  • aláírási címpéldány/ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-minta ( amennyiben társasága vonatkozásában ilyennel nem rendelkezhet használja aláírásminta sablonunkat, melyet kitöltés után töltsön fel)

Az online szerződés-előkészítés folyamatban további dokumentumok feltöltésére is szükség lehet a kitöltés során adott válaszoktól függően.

az online igénylés során, igényének megfelelően, Ön kiválaszthatja:

  • a bankkártya elfogadás típusát: fizikai POS terminál, virtuális POS (VPOS) webáruházak online fizetéséhez, SoftPOS terminál
  • a vállalkozása számára megfelelő árazási konstrukciót (egyedileg megállapított vagy egységes kereskedői díjak)
  • a szerződés aláírására és ügyfélazonosítására kiválasztott K&H bankfiókot

Bizonyos üzleti tevékenység esetén, meghatározott forgalom fölött, vagy speciális igények esetén egyedi ajánlat készítésére van szükség, mely esetekben az online szerződés-előkészítés folyamata lezárul és automatikusan az online kapcsolatfelvételi űrlapunkra irányítjuk Önt.

online igénylés

Az online szerződés-előkészítés folyamati lépései:

1. online igénylési folyamat elindítása
2. szerződés előkészítése
3. időpont egyeztetés
4. szerződés aláírása a K&H bankfiókban
5. POS terminálok telepítése

⁣ 1. az online szerződés-előkészítés felületén mindössze 7 lépésben rögzítse szerződéskötési igényét. A sikeres benyújtásról visszaigazoló e-mail-ben értesítjük.

2. az Ön által rögzített adatok Társaságunk által végzett ellenőrzését követően elkészítjük a bankkártya elfogadói szerződést és a kiegészítő dokumentumokat

3.⁣ a szerződés aláírása céljából, a kiválasztott K&H bankfiók munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessenek a szerződés aláírására

2. az Ön által rögzített adatok Társaságunk által végzett ellenőrzését követően elkészítjük a bankkártya elfogadói szerződést és a kiegészítő dokumentumokat

4.  sikeres személyes ügyfélazonosítást követően a szerződés aláírásra kerülhet. A személyazonosságot és a lakcímet igazoló hatósági dokumentumokat (meghatalmazás esetén az adott ügyletre szóló ügyvédi meghatalmazást) hozza magával!

5. POS terminálok telepítése

  • fizikai POS terminál esetén, a K&H megbízott Partnere, előre egyeztetett időpontban elvégzi a POS terminál telepítését az üzlethelyiségben, megtartja az oktatást a terminál használatáról, és használatra kész üzemmódba helyezi a POS terminált
  • VPOS terminál esetén , a K&H bankkártya elfogadás által biztosított, fizető felület illesztésének technikai követelményei (technikai specifikáció) alapján az Ön vállalkozásaés / vagy vállalkozása által megbízott fejlesztő elkészíti a honlapjához történő illesztését. Sikeres tesztet követően, az online K&H bankkártya elfogadás élesítése megtörténik a kereskedő honlapján
  • SoftPOS esetén , töltse le és aktiválja okos-telefonján vagy tabletjén a K&H SoftPOS és a K&H SoftPOS háttér mobilalkalmazásokat

Gyakori Kérdések

Mi történik, ha félbehagyom az online igénylést?

Félbemaradt igénylését 14 napon belül onnan folytathatja, ahol abbahagyta, anélkül, hogy a már rögzített adatokat újra meg kellene adnia. Ehhez mindössze arra van szükség, hogy a folytatás során ugyanazt az e-mail címét használja, amelyet korábbi igénylésekor is. Az e-mail cím ellenőrzését követően kérjük kattintson a „korábbi kitöltés folytatása” gombra!

Milyen eszközök közül választhatok?

Fizikai POS terminál (asztali vagy hordozható (mobil) POS terminálokkal), virtuális POS (VPOS) webáruházakhoz, SoftPOS terminál (mobilalkalmazáson keresztül történő fizetés a saját mobiltelefonján).

Milyen eszközön és böngészővel igényelhetem online a bankkártya elfogadási szerződés-előkészítést?

A folyamat bármely internetes böngészővel és eszközről elindítható legyen szó:

  • internet kapcsolattal rendelkező mobiltelefonról, tabletről vagy laptopról
  • bármely böngészőn (Edge, Chrome, Firefox, Safari, stb.), viszont fontos, hogy mindig a legfrissebb verzióját használja

Miért érdemes a K&H bankkártya elfogadási szerződés előkészítését online igényelni?

Főbb érveink az alábbiak:

  • kényelem: az igénylés bárhonnan és bármikor elindítható, 14 napon belül folytatható
  • gyorsaság: az adószám megadása után, hivatalos cégadatbázis használatával és az adatok előtöltésével az adatbevitel gyorsabb és pontosabb
  • hatékonyság: minden szükséges információ egy felületen rögzíthető, elkerülve a több körös hiánypótlást
  • rugalmasság: személyesen csak a szerződés aláírására kell megjelenni, előre egyeztetett időpontban

Miért zárult le az online szerződés-előkészítés folyamata és jelent meg az online kapcsolatfelvételi űrlap?

Bizonyos üzleti tevékenység esetén, meghatározott forgalom fölött, vagy speciális igények esetén egyedi ajánlat készítésére van szükség, mely esetekben az online szerződés-előkészítés folyamata lezárul és automatikusan az online kapcsolatfelvételi űrlapunkra irányítjuk Önt. Fentiekben felsorolt esetekben egyedi megoldásokat kínálunk, melyhez üzletkötőink nyújtanak segítséget és mutatják be megoldásainkat, egyedi ajánlatunkat.

Miért kell személyesen megjelenni a bankfiókban?

Az ügyfélazonosítás és a szerződés személyes jelenlétet igényel, mely előre egyeztetett időpontban az Ön által választott K&H bankfiókban történik.

Indítsa el az online igénylést most, és élvezze a bankkártya elfogadási szolgáltatás minden előnyét!

online igénylés

miért minket válasszon?

a K&H bankkártya elfogadáshoz teljeskörű szolgáltatást biztosítunk a szerződéskötéstől kezdve, a telepítésen át, az oktatásig, a mindennapi gördülékeny üzemeltetésig:

  • biztosítjuk az üzletek számára a K&H bankkártya elfogadás elindításához szükséges POS terminálokat, valamint az egyéb kiegészítő kellékeket (elfogadóhelyi matrica, logók, használati utasítás)
  • megbízott partnereink elvégzik a POS terminálok telepítését, helyszíni oktatást tartanak a használatról
  • az elfogadás zavartalansága érdekében 24 órás élőhangos telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk
12_hasab50_fizikaipos.jpg

hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni a bankkártya elfogadással, innovatív fizetésekkel kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekeli üzleti ajánlataink!