Online igénylés esetén, egyszerű és átlátható felületünkön mindent egy helyen intézhet: meg tudja adni a szükséges adatokat, kiválaszthatja a kívánt szolgáltatásokat, és fel tudja tölteni a szükséges dokumentumokat a K&H bankkártya elfogadási szerződéséhez.
Javasoljuk, hogy az igénylés elindítása előtt készítse elő az alábbiakat, hogy lépésről-lépésre gördülékenyen tudjon haladni.
Az online igénylés jelenleg kizárólag új ügyfelek számára érhető el. Amennyiben az Ön vállalkozásának már volt vagy jelenlegi is van szerződése valamelyik bankkártya elfogadói szolgáltatásunkra, keresse kapcsolattartóját vagy látogasson el egy K&H bankfiókba.
milyen adatokat érdemes előkészíteni az online igényléshez?
- a várható éves bankkártyás forgalom volumene (millió Ft/év)
- elfogadóhelyek adatai (pl. konkrét üzlethelyiség(ek), weboldal(ak) információi)
- a vállalkozáshoz köthető személyek adatai (pl. céges ügyekben eljáró, aláírásra jogosult képviselő, tényleges tulajdonos, K&H POS24 webes alkalmazás főfelhasználója, egyéb kapcsolattartásra jogosult személy(ek)
- a kártyás forgalom kifizetéséhez tartozó – a vállalkozás nevére szóló - bankszámla száma
milyen dokumentumok feltöltésére lesz szükség?
vállalkozásának társasági formájától függően (ES3 vagy PDF formátumban):
- társasági szerződés/alapszabály/alapító okirat vagy egyéb alapító dokumentum,
- cégbejegyzés vagy cégkivonat,
- nyilvántartásba vételi határozat/igazolás másolata
- adóbejelentkezési lap
- aláírási címpéldány/ügyvéd vagy kamarai jogtanácsos által ellenjegyzett aláírás-minta ( amennyiben társasága vonatkozásában ilyennel nem rendelkezhet használja aláírásminta sablonunkat, melyet kitöltés után töltsön fel)
Az online szerződés-előkészítés folyamatban további dokumentumok feltöltésére is szükség lehet a kitöltés során adott válaszoktól függően.
az online igénylés során, igényének megfelelően, Ön kiválaszthatja:
- a bankkártya elfogadás típusát: fizikai POS terminál, virtuális POS (VPOS) webáruházak online fizetéséhez, SoftPOS terminál
- a vállalkozása számára megfelelő árazási konstrukciót (egyedileg megállapított vagy egységes kereskedői díjak)
- a szerződés aláírására és ügyfélazonosítására kiválasztott K&H bankfiókot
Bizonyos üzleti tevékenység esetén, meghatározott forgalom fölött, vagy speciális igények esetén egyedi ajánlat készítésére van szükség, mely esetekben az online szerződés-előkészítés folyamata lezárul és automatikusan az online kapcsolatfelvételi űrlapunkra irányítjuk Önt.
milyen költségekkel jár a bankkártya elfogadás az Ön vállalkozása számára?
Kattintson az "árkalkuláció & online igénylés" gombra, majd vállalkozására vonatkozó néhány adat, valamint e-mail címe megadása után, azonnal megtekintheti a vállalkozására szabott árazást!
árkalkuláció & online igénylésAz online szerződés-előkészítés folyamati lépései:
1. az online szerződés-előkészítés felületén mindössze 7 lépésben rögzítse szerződéskötési igényét. A sikeres benyújtásról visszaigazoló e-mail-ben értesítjük.
2. az Ön által rögzített adatok Társaságunk által végzett ellenőrzését követően elkészítjük a bankkártya elfogadói szerződést és a kiegészítő dokumentumokat
3. a szerződés aláírása céljából, a kiválasztott K&H bankfiók munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessenek a szerződés aláírására
2. az Ön által rögzített adatok Társaságunk által végzett ellenőrzését követően elkészítjük a bankkártya elfogadói szerződést és a kiegészítő dokumentumokat
4. sikeres személyes ügyfélazonosítást követően a szerződés aláírásra kerülhet. A személyazonosságot és a lakcímet igazoló hatósági dokumentumokat (meghatalmazás esetén az adott ügyletre szóló ügyvédi meghatalmazást) hozza magával!
5. POS terminálok telepítése
- fizikai POS terminál esetén, a K&H megbízott Partnere, előre egyeztetett időpontban elvégzi a POS terminál telepítését az üzlethelyiségben, megtartja az oktatást a terminál használatáról, és használatra kész üzemmódba helyezi a POS terminált
- VPOS terminál esetén , a K&H bankkártya elfogadás által biztosított, fizető felület illesztésének technikai követelményei (technikai specifikáció) alapján az Ön vállalkozásaés / vagy vállalkozása által megbízott fejlesztő elkészíti a honlapjához történő illesztését. Sikeres tesztet követően, az online K&H bankkártya elfogadás élesítése megtörténik a kereskedő honlapján
- SoftPOS esetén , töltse le és aktiválja okos-telefonján vagy tabletjén a K&H SoftPOS és a K&H SoftPOS háttér mobilalkalmazásokat
indítsa el online igénylését és most 20 000 forint visszatérítést kaphat!
az Akció időszaka: 2024. szeptember 30. – 2024. december 31.
Akció keretében a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató 20 000 forint visszatérítést ír jóvá azon vállalkozások számára, akik
- szerződéskötési igényüket az Akció időszaka alatt online igénylés útján készítik elő, nyújtják be
- igénybenyújtásuk alapján legkésőbb 2025. január 31-ig K&H bankkártya elfogadás szolgáltatásra szerződést kötnek a K&H PSZ-szel,
- K&H bankkártya elfogadási szerződésük a szerződéskötés hónapját követően legalább 6 hónapig fennáll,
- az előző pont szerinti 6 hónapos időtartam alatt minimum 4 millió Ft bankkártya forgalmat bonyolítanak a szerződés keretében biztosított POS, VPOS vagy SoftPOS terminál(ok)on, valamint
- akik vonatkozásában a visszatérítésre való jogosultság megállapításakor nem tartunk nyilván díjtartozást .
Az akció részletei elérhetőek a „K&H bankkártya elfogadás szolgáltatás visszatérítési akció részvételi feltételek” c. dokumentumban.
Gyakori Kérdések
Mi történik, ha félbehagyom az online igénylést?
Félbemaradt igénylését 14 napon belül onnan folytathatja, ahol abbahagyta, anélkül, hogy a már rögzített adatokat újra meg kellene adnia. Ehhez mindössze arra van szükség, hogy a folytatás során ugyanazt az e-mail címét használja, amelyet korábbi igénylésekor is. Az e-mail cím ellenőrzését követően kérjük kattintson a „korábbi kitöltés folytatása” gombra!
Milyen eszközök közül választhatok?
Fizikai POS terminál (asztali vagy hordozható (mobil) POS terminálokkal), virtuális POS (VPOS) webáruházakhoz, SoftPOS terminál (mobilalkalmazáson keresztül történő fizetés a saját mobiltelefonján).
Milyen eszközön és böngészővel igényelhetem online a bankkártya elfogadási szerződés-előkészítést?
A folyamat bármely internetes böngészővel és eszközről elindítható legyen szó:
- internet kapcsolattal rendelkező mobiltelefonról, tabletről vagy laptopról
- bármely böngészőn (Edge, Chrome, Firefox, Safari, stb.), viszont fontos, hogy mindig a legfrissebb verzióját használja
Miért érdemes a K&H bankkártya elfogadási szerződés előkészítését online igényelni?
Főbb érveink az alábbiak:
- kényelem: az igénylés bárhonnan és bármikor elindítható, 14 napon belül folytatható
- gyorsaság: az adószám megadása után, hivatalos cégadatbázis használatával és az adatok előtöltésével az adatbevitel gyorsabb és pontosabb
- hatékonyság: minden szükséges információ egy felületen rögzíthető, elkerülve a több körös hiánypótlást
- rugalmasság: személyesen csak a szerződés aláírására kell megjelenni, előre egyeztetett időpontban
Miért zárult le az online szerződés-előkészítés folyamata és jelent meg az online kapcsolatfelvételi űrlap?
Bizonyos üzleti tevékenység esetén, meghatározott forgalom fölött, vagy speciális igények esetén egyedi ajánlat készítésére van szükség, mely esetekben az online szerződés-előkészítés folyamata lezárul és automatikusan az online kapcsolatfelvételi űrlapunkra irányítjuk Önt. Fentiekben felsorolt esetekben egyedi megoldásokat kínálunk, melyhez üzletkötőink nyújtanak segítséget és mutatják be megoldásainkat, egyedi ajánlatunkat.
Miért kell személyesen megjelenni a bankfiókban?
Az ügyfélazonosítás és a szerződés személyes jelenlétet igényel, mely előre egyeztetett időpontban az Ön által választott K&H bankfiókban történik.
Indítsa el az online igénylést most, és élvezze a bankkártya elfogadási szolgáltatás minden előnyét!
online igénylésmiért minket válasszon?
a K&H bankkártya elfogadáshoz teljeskörű szolgáltatást biztosítunk a szerződéskötéstől kezdve, a telepítésen át, az oktatásig, a mindennapi gördülékeny üzemeltetésig:
- biztosítjuk az üzletek számára a K&H bankkártya elfogadás elindításához szükséges POS terminálokat, valamint az egyéb kiegészítő kellékeket (elfogadóhelyi matrica, logók, használati utasítás)
- megbízott partnereink elvégzik a POS terminálok telepítését, helyszíni oktatást tartanak a használatról
- az elfogadás zavartalansága érdekében 24 órás élőhangos telefonos ügyfélszolgálatot biztosítunk