bejelentkezés a K&H POS24 alkalmazásba
belépés a K&H POS24 alkalmazásbaA bejelentkezési felületen adja meg felhasználónevét és jelszavát, majd erősítse meg azokat. Az elsődleges Felhasználó első bejelentkezése a K&H által sms üzenetben megküldött jelszóval történik.
Elsődleges Felhasználó (Pl.: Cég adminisztrátora, Kereskedő szerepkör) esetében:
felhasználónév = Az elfogadói szerződés 1.4 "céggel kapcsolatos egyéb adatok" pontjában szereplő bejegyzés száma, ami 10 karakterből áll pl. 0012345678. Portfólió átruházás és átszerződés keretében átállt ügyfeleknek bővebb információ a K&H POS24 alkalmazás felhasználói kézikönyvben!
jelszó = a K&H Pénzforgalmi szolgáltatól sms üzenetben kapott jelszó, melyet az első belépéskor meg kell változtatni.
Teendők K&H POS24 alkalmazás bejelentkezési probléma esetén!
A POS24 alkalmazásunk működése zavartalan, azonban előfordulhat, hogy egyes felhasználók bejelentkezése sikertelen, vagy az elfelejtett jelszó email értesítés nem érkezik meg. Ennek oka legtöbbször a már lejárt jelszó (melyről rendszerünk több alkalommal is értesítést küld), mely esetben az elfelejtett jelszó funkció már nem nyújt megoldást.
Ilyen esetben a teendő:
1. Nyissa meg a kapcsolatfelvételi online űrlapot
2. Adja meg a szükséges adatokat:
- panasszal érintett termék/szolgáltatás: K&H POS24 alkalmazás
- panasz kategória: belépés
- panasz részletes leírásánál pedig adja meg a következőt: felhasználónév és a probléma rövid leírása
Az űrlap beküldését követően kollégáink rövid határidővel, de maximum 1-2 munkanapon belül telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot a felhasználónévhez tartozó eredeti telefonszámon, és beazonosítást követően új jelszót készítenek. Kérjük, hogy bejelentkezést követően az ideiglenes jelszót a lehető leghamarabb változtassák meg!
Amennyiben Ön még nem rendelkezik K&H POS24 első belépéshez szükséges jelszóval, esetleg megkapta, de elfelejtette, vagy kitörölte az sms-t, akkor kérjük töltse ki a módosítási adatlapot K&H POS24 –hez és a kitöltött, cégszerűen aláírt dokumentumot küldje meg a reklamaciokhpos@kh.hu email címre. Ezt követően megküldjük Önnek az első belépéshez szükséges jelszót.
Az első bejelentkezést követően kérjük, ellenőrizze a jelszó valamint a jelszó módosítása esetére megadott kapcsolattartási e-mail címet!
A K&H POS24 alkalmazás további funkciói, részletes leírás a felhasználói kézikönyvben található:
- K&H POS24 alkalmazás felhasználói kézikönyv
- K&H POS24 application user manual
- gyakori kérdések és válaszok
- Fizetőkártya-elfogadói szerződés módositási adatlap
ismerje meg a K&H POS24 alkalmazás funkcióit!
A K&H POS24 alkalmazással nyomonkövethetők a POS, VPOS terminálokon keresztül végzett fizetési tranzakciók.
főbb funkciók
- az összes POS terminál, vPOS terminál áttekintése
- a fizetőkártyákkal végrehajtott tranzakciók online lekérdezése, már 10 perccel azok megtörténtét követően
- kivonatok letöltése
- tranzakciós adatok exportálása CSV, .xls formátumba
- önállóan beállítható/módosítható a K&H POS24 alkalmazásban az adott céghez rendelt felhasználók
A K&H POS24 alkalmazás további funkciói, részletes leírás a felhasználói kézikönyvben található: