Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 


bejelentkezés a K&H POS24 alkalmazásba

belépés a K&H POS24 alkalmazásba

A bejelentkezési felületen adja meg felhasználónevét és jelszavát, majd erősítse meg azokat. Az elsődleges Felhasználó első bejelentkezése a K&H által sms üzenetben megküldött jelszóval történik.

Elsődleges Felhasználó (Pl.: Cég adminisztrátora, Kereskedő szerepkör) esetében:

felhasználónév = Az elfogadói szerződés 1.4 "céggel kapcsolatos egyéb adatok" pontjában szereplő bejegyzés száma, ami 10 karakterből áll pl. 0012345678. Portfólió átruházás és átszerződés keretében átállt ügyfeleknek bővebb információ a K&H POS24 alkalmazás felhasználói kézikönyvben!

jelszó = a K&H Pénzforgalmi szolgáltatól sms üzenetben kapott jelszó, melyet az első belépéskor meg kell változtatni.

Teendők K&H POS24 alkalmazás bejelentkezési probléma esetén!

A POS24 alkalmazásunk működése zavartalan, azonban előfordulhat, hogy egyes felhasználók bejelentkezése sikertelen, vagy az elfelejtett jelszó email értesítés nem érkezik meg. Ennek oka legtöbbször a már lejárt jelszó (melyről rendszerünk több alkalommal is értesítést küld), mely esetben az elfelejtett jelszó funkció már nem nyújt megoldást.

Ilyen esetben a teendő:

1. Nyissa meg a kapcsolatfelvételi online űrlapot

2. Adja meg a szükséges adatokat:

- panasszal érintett termék/szolgáltatás: K&H POS24 alkalmazás

- panasz kategória: belépés

- panasz részletes leírásánál pedig adja meg a következőt: felhasználónév és a probléma rövid leírása

Az űrlap beküldését követően kollégáink rövid határidővel, de maximum 1-2 munkanapon belül telefonon felveszik Önnel a kapcsolatot a felhasználónévhez tartozó eredeti telefonszámon, és beazonosítást követően új jelszót készítenek. Kérjük, hogy bejelentkezést követően az ideiglenes jelszót a lehető leghamarabb változtassák meg!


Amennyiben Ön még nem rendelkezik K&H POS24 első belépéshez szükséges jelszóval, esetleg megkapta, de elfelejtette, vagy kitörölte az sms-t, akkor kérjük töltse ki a módosítási adatlapot K&H POS24 –hez és a kitöltött, cégszerűen aláírt dokumentumot küldje meg a reklamaciokhpos@kh.hu email címre. Ezt követően megküldjük Önnek az első belépéshez szükséges jelszót.

Az első bejelentkezést követően kérjük, ellenőrizze a jelszó valamint a jelszó módosítása esetére megadott kapcsolattartási e-mail címet!

A K&H POS24 alkalmazás további funkciói, részletes leírás a felhasználói kézikönyvben található:

belépés a K&H POS24 alkalmazásba

ismerje meg a K&H POS24 alkalmazás funkcióit!

A K&H POS24 alkalmazással nyomonkövethetők a POS, VPOS terminálokon keresztül végzett fizetési tranzakciók.

KH_POS_24_610x400.png

főbb funkciók

  • az összes POS terminál, vPOS terminál áttekintése
  • a fizetőkártyákkal végrehajtott tranzakciók online lekérdezése, már 10 perccel azok megtörténtét követően
  • kivonatok letöltése
  • tranzakciós adatok exportálása CSV, .xls formátumba
  • önállóan beállítható/módosítható a K&H POS24 alkalmazásban az adott céghez rendelt felhasználók

belépés a K&H POS24 alkalmazásba

A K&H POS24 alkalmazás további funkciói, részletes leírás a felhasználói kézikönyvben található: