Szeretné ügyfélkörét bővíteni, forgalmát növelni SZÉP Kártya elfogadással?
2025. január 1-től új SZÉP Kártya jogszabály lép hatályba
- a SZÉP Kártyán lévő összeg 50 százaléka lakásfelújításra is felhasználható lesz
További információkat ide kattintva olvashat.
A SZÉP Kártya elfogadásának feltételeit a Széchenyi Pihenő Kártya működéséről szóló 76/2018 (IV.20.) Kormányrendelet szabályozza. Azok a szolgáltatók fogadhatják el a SZÉP Kártyát, amelyek elfogadói szerződést kötnek a K&H-, az OTP- és az MBH Bankokkal, mint SZÉP Kártya szolgáltatókkal, valamint rendelkeznek azzal a tevékenységi körrel (TEÁOR-besorolás), amely a Kormányrendeletben meghatározásra került. A tevékenységek listája a 390/2024. (XII. 11.) Kormányrendeletben található meg. További információkért, szerződéskötésért keresse a SZÉP Kártya szolgáltató bankok weboldalát.
Tovább a K&H Bank SZÉP Kártya oldalára
A SZÉP Kártya elfogadás történhet POS terminálon, interneten, webshopon és telefonon keresztül is. Természetesen Ön mindegyik elfogadási módra is szerződhet, amennyiben a SZÉP kártya elfogadását K&H POS terminálon szeretné biztosítani, a beállításhoz az alábbi lépések szükségesek:
Hogyan tudok SZÉP Kártya elfogadásra szerződni?
- SZÉP Kártya elfogadáshoz minden esetben javasolt mindhárom SZÉP kártya kibocsátó/elfogadó pénzintézettel (K&H , OTP, MKB) a SZÉP kártya elfogadói szerződést megkötni.
- A szerződéskötést követően, ahogy a SZÉP elfogadói szerződést az érintett Bankok feldolgozták és rögzítették, a kapcsolódó paraméter beállítási kérést, közvetlenül ők küldik meg Társaságunk felé.
- A felénk megküldött paraméterek alapján Társaságunk elvégezi a rendszerekben, POS terminálokon szükséges paraméter beállításokat.
A K&H SZÉP elfogadói szerződés igénnyel kapcsolatosan írjon a szepkartya@kh.hu email címre, vagy hívja a K&H Bank 7x24 órában elérhető Telecenterét +36-1/20/30/70/335-3355 telefonszámon.
További információ a SZÉP Kártya elfogadásról, a K&H Bank honlapján található!