Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Slider_nyito_KHSZEP_kartya.jpg

K&H SZÉP Kártya elfogadás

Szeretné ügyfélkörét bővíteni, forgalmát növelni SZÉP Kártya elfogadással?

A K&H SZÉP Kártya elfogadása egy gyors, kényelmes, új vásárlókat vonzó lehetőség lehet azoknak a szolgáltatóknak és kereskedőknek, akik jogosultak a K&H SZÉP Kártya elfogadására tevékenységük TEÁOR kódja alapján, melyet a  Széchenyi Pihenő Kártyáról szóló jogszabályan ( https://mtu.gov.hu/documents/prod/55_2011_Korm_rendelet.pdf) tud le ellenőrizni.

A K&H SZÉP Kártya elfogadás történhet  POS terminálon, interneten, webshopon és telefonon keresztül is. Természetesen Ön mindegyik elfogadási módra is szerződhet, amennyiben a SZÉP kártya elfogadását K&H POS terminálon szeretné biztosítani, a beállításhoz az alábbi lépések szükségesek:

  1. Javasolt mindhárom SZÉP kártya kibocsátó/elfogadó pénzintézettel (K&H, OTP, MKB) a SZÉP kártya elfogadói szerződést megkötni.
  2. Azt követően, hogy a SZÉP elfogadói szerződés az érintett Bankok feldolgozták és rögzítették, a kapcsolódó paraméter beállítási kérést, közvetlenül ők küldik meg Társaságunk felé.
  3. Ez alapján végzi el Társaságunk a szükséges paraméter beállítást rendszerében és a POS terminálokon.

A K&H SZÉP elfogadói szerződés igénnyel kapcsolatosan írjon a szepkartya@kh.hu email címre, vagy hívja a K&H Bank 7x24 órában elérhető Telecenterét +36-1/20/30/70/335-3355 telefonszámon.

További információ a SZÉP Kártya elfogadásról, a K&H Bank honlapján található!

2022.03.012 {{translations.minutes[translatedLabelKey]}}

    ajánlott bejegyzések

    figyelemfelhívás a kereskedőket érintő jogszabályi előírásról

    MNB szabályozás értelmében, bankkártya használata esetén a kereskedőknek tilos bármilyen többletdíjat, költséget felszámítaniuk a vásárlóknak.

    figyelemfelhívás az online pénztárgépet használó kereskedők számára

    Az online pénztárgépet használók 2021. január 1-től kötelesek elektronikus fizetési lehetőséget biztosítani vásárlóik számára.

    hírlevél feliratkozás

    Iratkozz fel hírlevelünkre, ha szeretnél értesülni a bankkártya elfogadással, innovatív fizetésekkel kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekelnek üzleti ajánlataink!

      Praktikus tanácsok, érdekes cikkek, izgalmas játékok, gyors segítségnyújtás- ezek várnak rád Magyarország egyik vezető pénzintézetének hivatalos Facebook oldalán.

      Légy tagja közösségünknek és #döntsokosan!