welcome_770x400.png

Üdvözöljük a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft ügyfeleként!

Köszönjük, hogy a K&H-t választotta!

1. khpos.hu weboldal

Weboldalunkon többféle megközelítéssel találhatja meg az Ön számára legfontosabb információkat. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb témaköröket, melyek kapcsán részletes információt talál oldalunkon:

bankkártyás fizetési lehetőség asztali és mobil POS terminálokon

fizikai (asztali és mobil) POS terminált használó, vagy érdeklődő ügyfeleink itt találják a szolgáltatáshoz kapcsolódó tudnivalókat, támogató anyagokat, mint például Általános Szerződési Feltételek, POS használati útmutató, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv.

ugrás a fizikai POS terminál oldalra

virtuális (VPOS) terminál internetes fizetésekhez

VPOS terminált használó, vagy érdeklődő ügyfeleink itt találják a szolgáltatáshoz kapcsolódó tudnivalókat, támogató anyagokat, mint például Általános Szerződési Feltételek, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv, VPOS illesztési dokumentáció és a szerződéskötéshez, szolgáltatás indításához szükséges feltételek.

ugrás a virtuális POS oldalra

fizetőkártya elfogadás tranzakciók nyomon követése és a tranzakciók elszámolásának kivonatai - belépés a K&H POS24 alkalmazásba

A K&H POS24 alkalmazásban online nyomon követheti az általunk kihelyezett fizikai POS és VPOS terminálokat és az ezeken keresztül végzett fizetési tranzakciókat, már 10 perccel azok megtörténtét követően. A bankkártyás forgalomról készített kivonatokat elektronikus formában letöltheti. Az alkalmazáson belül, további funkciók segítik az adminisztrációt, valamint egyéni beállításokat végezhet. Az alkalmazásról további részleteket, a felhasználói útmutatót, valamint a belépési felület eléréséhez kattintson a további részletek gombra!

további részletek

dokumentumok

Minden, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó dokumentumot egy helyen megtalál! Amennyiben kifejezetten egy dokumentumot szeretne letölteni vagy egy tájékoztató anyagot keres, a "dokumentumok" oldalon, szolgáltatás típusonként, azon belül pedig folyamati lépésenként (szerződéskötés, telepítés, mindennapi használat), minden elérhető, mint pl. Általános Szerződési Feltételek, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv, kártyatársasági  díjak, bankközi jutalékok, panaszkezelési tájékoztató, txt file leírás, stb.

tovább a dokumentumok oldalra

kapcsolat felvételi lehetőségek, ha észrevétele, kérdése van, vagy hibát szeretne bejelenteni

Amennyiben fizikai POS terminál működéssel kapcsolatos kérdése van, hívja a szervíz vonalunkat:

  • asztali és mobil POS terminál támogatás és szerviz telefonszáma: +36 1 346 0507

Amennyiben a szolgáltatás indulásakor még kérdése van, vagy a működés során fennakadást tapasztal, hívjon minket telefonon:

  • általános, - bankkártyás visszaélés bejelentés, chargeback kezelés kérdésekben Telecenterünk 7x24 órában áll rendelkezésükre a +36 1 328 9400 telefonszámon. Válassza a megfelelő menüpontot:

            - 1-es menüpont: általános információk

            - 2-es menüpont: panaszok

            - 3-as menüpont: chargeback

            - 4-es menüpont: bankkártyás visszaélés bejelentése

panaszkezelés

Ha, konkrét panasza van, benyújthatja online, weboldalunkon keresztül is, a panaszbejelentési adatlap kitöltésével.

online panaszbejelentés

2. K&H POS mobilalkalmazás

mobilapp-weboldalra-640x400_v2.png

Ha első kézből szeretne értesülni a bankkártya elfogadással kapcsolatos aktuális információkról, POS terminállal kapcsolatos teendőkről (pl. POS terminálok szoftverfrissítésével, a fizető kártya-elfogadói rendszer tervezett karbantartásával összefüggő értesítésekről), valamint ha érdeklik újdonságaink és ezzel kapcsolatos üzleti ajánlataink akkor töltse le mobiltelefonjára a K&H POS mobilalkalmazást és kérje ezeket az értesítéseket, üzenetek (push notification) mobiltelefonjára!

A letöltést követően a khpos.hu weboldal tartalma teljes funkcionalitással elérhető az applikáción belül.

A mobilapplikációt bárki letöltheti, azon munkatársai is, akik részt vesznek a bankkártyás fizetés végrehajtásában! A fizikai POS terminállal rendelkező ügyfeleink számra nagyon hasznos a „tranzakciós hiba kód beolvasó” funkció, amely azonnali támogatást ad -telefonos segítség nélkül-, ha a POS terminálon a bankkártyás fizetés elutasításra kerül. Az applikációba belépve, a telefonnal a slip-en vagy a terminál kijelzőjén megjelenő hibakódra kell közelíteni és az alkalmazás választ ad az elutasítás okára, valamint arra, hogy ez esetben mi a teendője a felhasználónak.

Töltse le most a K&H POS mobilalkalmazást!

3. gyakori kérdések (GYIK)

Ügyfeleink leggykoribb kérdései alapján összeállított "Gyakori kérdések és válaszok" (GYIK) tájékoztatónkban további hasznos információt talál a bankkártya elfogadás zökkenőmentes üzemeltetéséhez!

GYIK megnyitása

Sok sikert kívánunk vállalkozásához és reméljük, hogy egyre több ügyfele, vevője választja a fizetőkártyás fizetés lehetőségét!

Üdvözlettel,

K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft

hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni a bankkártya elfogadással, innovatív fizetésekkel kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekeli üzleti ajánlataink!