Tervezett POS és VPOS karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024. május 19. napon hajnali 02:00 és 03:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 45 perc, valamint 2024. május 20-án hajnali 2 és 5 óra között maximum 5 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Virtuális POS (VPOS) technikai fennakadás!

2024 május 16. napon 07:40 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a virtuális POS (VPOS) terminál szolgáltatásban, melynek hatására az online fizetési felületen bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett POS és VPOS karbantartás!

2024. május 20. napon hajnali 2 és 5 óra között maximum 5 perc idősávban mind a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

2024. május 19. napon hajnali 2 és 3 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 45 perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Virtuális POS (VPOS) technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a virtuális POS (VPOS) terminál szolgáltatásban, melynek hatására az online fizetési felületen bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett K&H POS24 webes alkalmazás karbantartás!

2024. május 14. napon este 21:00 órai kezdettel max 5 perc idősávban a fizikai POS és virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Ugyanezen napon 22:00 óra kezdettel tervezett karbantartás miatt 2 perc idősávban a K&H POS24 webes alkalmazás ideiglenesen nem lesz elérhető. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. május 14. napon hajnali 4 és 5 között tervezett karbantartás miatt 4x1 (maximum 4x3) perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Planned virtual POS (VPOS) maintenance!

Due to scheduled maintenance between 4am and 5am on 14th May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for 4x1 (maximum 4x3) minutes time slot at virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at virtual POS terminals may be rejected during this period. Physical POS and SoftPOS terminals will not be affected by the maintenance. Thank you for your understanding!

Fizikai POS technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a fizikai POS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

ÉÉÉÉ. HÓNAP NAP napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. május 14. napo⁣n⁣ ⁣hajnali 4 ⁣⁣és ⁣5 ⁣⁣k⁣özött tervezett karbantartás miatt 4x1 (maximum 4x3) perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülhetnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett K&H POS24 webes alkalmazás karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a K&H POS24 webes alkalmazás ideiglenesen nem lesz elérhető. Köszönjük megértésüket!

hétvégén bonyolított tranzakciók utalása

Sajnálatos módon technikai hibát észleltünk a hétvégi tranzakciók kiutalásával kapcsolatban, melynek mielőbbi elhárításán kiemelt figyelemmel és prioritással dolgoznak munkatársaink. Az esetleges kellemetlenségért ügyfeleink szíves elnézését kérjük. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük!

SoftPOS technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a SoftPOS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a SoftPOS terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a fizikai POS, valamint virtuális POS (VPOS) terminálok működését nem érinti.

K&H Bank által kibocsátott bankkártyákkal kapcsolatos információ

2024. június 8. 6:00 és 2024. június 9. 12:00 között a K&H Bank fejlesztését végez a saját informatikai rendszerein. A fejlesztés nem érinti a K&H bankkártya-elfogadás által nyújtott szolgáltatásokat, a tranzakciók elfogadása a fizikai POS, virtuális POS (VPOS) és SoftPOS termináljainkon ezen időszakban is zökkenőmentesen történik, azonban a K&H Bank által kibocsátott bankkártyákkal történő tranzakciók (személyes, online) esetén korlátozások várhatóak. Bővebb információ

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Technikai hiba!

A fizikai és VPOS szolgáltatás technikai okok miatt szünetel! IT-s kollégáink dolgoznak a hiba elhárításán! Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) és SoftPOS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek. Köszönjük megértésüket!

Fizikai POS és virtuális POS (VPOS) fennakadás!

Technikai hibát észleltünk a fizikai POS terminál szolgáltatásban, melynek hatására a terminálokon bonyolított tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk. A probléma a SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Tervezett karbantartás!

2024. június 16. napon 23:00 és 23:30 között tervezett karbantartás miatt max. 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) és SoftPOS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. június 23. napon 23:00 és 23:30 között tervezett karbantartás miatt max 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) és SoftPOS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett fizikai POS karbantartás!

DÁTUM napon ÓRAKEZD és ÓRAVÉG között tervezett karbantartás miatt INTERVALLUM perc idősávban a fizikai POS terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A fizikai terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek/kerülhetnek . A karbantartás a virtuális POS (VPOS), valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett karbantartás!

2024.04.29. napon hajnali 1:00 és 4:00 között, valamint 2024.04.30. és 2024.05.01. napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024.04.30. és 2024.05.01. közötti napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

Tervezett karbantartás!

2024.05.01. napon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM on 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

welcome_770x400.png

Üdvözöljük a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft ügyfeleként!

Köszönjük, hogy a K&H-t választotta!

1. khpos.hu weboldal

Weboldalunkon többféle megközelítéssel találhatja meg az Ön számára legfontosabb információkat. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb témaköröket, melyek kapcsán részletes információt talál oldalunkon:

bankkártyás fizetési lehetőség asztali és mobil POS terminálokon

fizikai (asztali és mobil) POS terminált használó, vagy érdeklődő ügyfeleink itt találják a szolgáltatáshoz kapcsolódó tudnivalókat, támogató anyagokat, mint például Általános Szerződési Feltételek, POS használati útmutató, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv.

ugrás a fizikai POS terminál oldalra

virtuális (VPOS) terminál internetes fizetésekhez

VPOS terminált használó, vagy érdeklődő ügyfeleink itt találják a szolgáltatáshoz kapcsolódó tudnivalókat, támogató anyagokat, mint például Általános Szerződési Feltételek, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv, VPOS illesztési dokumentáció és a szerződéskötéshez, szolgáltatás indításához szükséges feltételek.

ugrás a virtuális POS oldalra

fizetőkártya elfogadás tranzakciók nyomon követése és a tranzakciók elszámolásának kivonatai - belépés a K&H POS24 alkalmazásba

A K&H POS24 alkalmazásban online nyomon követheti az általunk kihelyezett fizikai POS és VPOS terminálokat és az ezeken keresztül végzett fizetési tranzakciókat, már 10 perccel azok megtörténtét követően. A bankkártyás forgalomról készített kivonatokat elektronikus formában letöltheti. Az alkalmazáson belül, további funkciók segítik az adminisztrációt, valamint egyéni beállításokat végezhet. Az alkalmazásról további részleteket, a felhasználói útmutatót, valamint a belépési felület eléréséhez kattintson a további részletek gombra!

további részletek

dokumentumok

Minden, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó dokumentumot egy helyen megtalál! Amennyiben kifejezetten egy dokumentumot szeretne letölteni vagy egy tájékoztató anyagot keres, a "dokumentumok" oldalon, szolgáltatás típusonként, azon belül pedig folyamati lépésenként (szerződéskötés, telepítés, mindennapi használat), minden elérhető, mint pl. Általános Szerződési Feltételek, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv, kártyatársasági  díjak, bankközi jutalékok, panaszkezelési tájékoztató, txt file leírás, stb.

tovább a dokumentumok oldalra

asztali és mobil POS terminal technikai támogatás és szerviz, szerviz kapcsolatfelvétel

Amennyiben fizikai POS terminál működéssel kapcsolatos kérdése van, hívja a szerviz vonalunkat:

  • asztali és mobil POS terminál támogatás és szerviz telefonszáma: +36 1 346 0507

általános kérdések, Telecenter kapcsolatfelvétel

Amennyiben a szolgáltatás indulásakor még kérdése van, vagy a működés során fennakadást tapasztal, hívjon minket telefonon.

  • általános és POS24 alkalmazással kapcsolatos kérdésekben Telecenterünk 7x24 órában áll rendelkezésükre a +36 1 328 9400 telefonszámon. Válassza a megfelelő menüpontot:

            - 1-es menüpont: elfogadóhelyi információk

            - 2-es menüpont: bankkártya elfogadóhelyi reklamációk

panaszkezelés

Ha, konkrét panasza van, benyújthatja online, weboldalunkon keresztül is, a panaszbejelentési adatlap kitöltésével.

online panaszbejelentés

2. K&H POS mobilalkalmazás

mobilapp-weboldalra-640x400_v2.png

Ha első kézből szeretne értesülni a bankkártya elfogadással kapcsolatos aktuális információkról, POS terminállal kapcsolatos teendőkről (pl. POS terminálok szoftverfrissítésével, a fizető kártya-elfogadói rendszer tervezett karbantartásával összefüggő értesítésekről), valamint ha érdeklik újdonságaink és ezzel kapcsolatos üzleti ajánlataink akkor töltse le mobiltelefonjára a K&H POS mobilalkalmazást és kérje ezeket az értesítéseket, üzenetek (push notification) mobiltelefonjára!

A letöltést követően a khpos.hu weboldal tartalma teljes funkcionalitással elérhető az applikáción belül.

A mobilapplikációt bárki letöltheti, azon munkatársai is, akik részt vesznek a bankkártyás fizetés végrehajtásában! A fizikai POS terminállal rendelkező ügyfeleink számra nagyon hasznos a „tranzakciós hiba kód beolvasó” funkció, amely azonnali támogatást ad -telefonos segítség nélkül-, ha a POS terminálon a bankkártyás fizetés elutasításra kerül. Az applikációba belépve, a telefonnal a slip-en vagy a terminál kijelzőjén megjelenő hibakódra kell közelíteni és az alkalmazás választ ad az elutasítás okára, valamint arra, hogy ez esetben mi a teendője a felhasználónak.

Töltse le most a K&H POS mobilalkalmazást!

3. gyakori kérdések (GYIK)

Ügyfeleink leggykoribb kérdései alapján összeállított "Gyakori kérdések és válaszok" (GYIK) tájékoztatónkban további hasznos információt talál a bankkártya elfogadás zökkenőmentes üzemeltetéséhez!

GYIK megnyitása

Sok sikert kívánunk vállalkozásához és reméljük, hogy egyre több ügyfele, vevője választja a fizetőkártyás fizetés lehetőségét!

Üdvözlettel,

K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft

hírlevél feliratkozás

Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha szeretne értesülni a bankkártya elfogadással, innovatív fizetésekkel kapcsolatos legfrissebb hírekről és érdekeli üzleti ajánlataink!