1. khpos.hu weboldal
Weboldalunkon többféle megközelítéssel találhatja meg az Ön számára legfontosabb információkat. Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb témaköröket, melyek kapcsán részletes információt talál oldalunkon:
bankkártyás fizetési lehetőség asztali és mobil POS terminálokon
fizikai (asztali és mobil) POS terminált használó, vagy érdeklődő ügyfeleink itt találják a szolgáltatáshoz kapcsolódó tudnivalókat, támogató anyagokat, mint például Általános Szerződési Feltételek, POS használati útmutató, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv.
ugrás a fizikai POS terminál oldalravirtuális (VPOS) terminál internetes fizetésekhez
VPOS terminált használó, vagy érdeklődő ügyfeleink itt találják a szolgáltatáshoz kapcsolódó tudnivalókat, támogató anyagokat, mint például Általános Szerződési Feltételek, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv, VPOS illesztési dokumentáció és a szerződéskötéshez, szolgáltatás indításához szükséges feltételek.
ugrás a virtuális POS oldalrafizetőkártya elfogadás tranzakciók nyomon követése és a tranzakciók elszámolásának kivonatai - belépés a K&H POS24 alkalmazásba
A K&H POS24 alkalmazásban online nyomon követheti az általunk kihelyezett fizikai POS és VPOS terminálokat és az ezeken keresztül végzett fizetési tranzakciókat, már 10 perccel azok megtörténtét követően. A bankkártyás forgalomról készített kivonatokat elektronikus formában letöltheti. Az alkalmazáson belül, további funkciók segítik az adminisztrációt, valamint egyéni beállításokat végezhet. Az alkalmazásról további részleteket, a felhasználói útmutatót, valamint a belépési felület eléréséhez kattintson a további részletek gombra!
további részletekdokumentumok
Minden, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó dokumentumot egy helyen megtalál! Amennyiben kifejezetten egy dokumentumot szeretne letölteni vagy egy tájékoztató anyagot keres, a "dokumentumok" oldalon, szolgáltatás típusonként, azon belül pedig folyamati lépésenként (szerződéskötés, telepítés, mindennapi használat), minden elérhető, mint pl. Általános Szerződési Feltételek, Fizetési kártya-elfogadói Kézikönyv, kártyatársasági díjak, bankközi jutalékok, panaszkezelési tájékoztató, txt file leírás, stb.
tovább a dokumentumok oldalraasztali és mobil POS terminal technikai támogatás és szerviz, szerviz kapcsolatfelvétel
Amennyiben fizikai POS terminál működéssel kapcsolatos kérdése van, hívja a szerviz vonalunkat:
- asztali és mobil POS terminál támogatás és szerviz telefonszáma: +36 1 346 0507
általános kérdések, Telecenter kapcsolatfelvétel
Amennyiben a szolgáltatás indulásakor még kérdése van, vagy a működés során fennakadást tapasztal, hívjon minket telefonon.
- általános és POS24 alkalmazással kapcsolatos kérdésekben Telecenterünk 7x24 órában áll rendelkezésükre a +36 1 328 9400 telefonszámon. Válassza a megfelelő menüpontot:
- 1-es menüpont: elfogadóhelyi információk
- 2-es menüpont: bankkártya elfogadóhelyi reklamációk
panaszkezelés
Ha, konkrét panasza van, benyújthatja online, weboldalunkon keresztül is, a panaszbejelentési adatlap kitöltésével.
online panaszbejelentés2. K&H POS mobilalkalmazás
Ha első kézből szeretne értesülni a bankkártya elfogadással kapcsolatos aktuális információkról, POS terminállal kapcsolatos teendőkről (pl. POS terminálok szoftverfrissítésével, a fizető kártya-elfogadói rendszer tervezett karbantartásával összefüggő értesítésekről), valamint ha érdeklik újdonságaink és ezzel kapcsolatos üzleti ajánlataink akkor töltse le mobiltelefonjára a K&H POS mobilalkalmazást és kérje ezeket az értesítéseket, üzenetek (push notification) mobiltelefonjára!
A letöltést követően a khpos.hu weboldal tartalma teljes funkcionalitással elérhető az applikáción belül.
A mobilapplikációt bárki letöltheti, azon munkatársai is, akik részt vesznek a bankkártyás fizetés végrehajtásában! A fizikai POS terminállal rendelkező ügyfeleink számra nagyon hasznos a „tranzakciós hiba kód beolvasó” funkció, amely azonnali támogatást ad -telefonos segítség nélkül-, ha a POS terminálon a bankkártyás fizetés elutasításra kerül. Az applikációba belépve, a telefonnal a slip-en vagy a terminál kijelzőjén megjelenő hibakódra kell közelíteni és az alkalmazás választ ad az elutasítás okára, valamint arra, hogy ez esetben mi a teendője a felhasználónak.
Töltse le most a K&H POS mobilalkalmazást!
3. gyakori kérdések (GYIK)
Ügyfeleink leggykoribb kérdései alapján összeállított "Gyakori kérdések és válaszok" (GYIK) tájékoztatónkban további hasznos információt talál a bankkártya elfogadás zökkenőmentes üzemeltetéséhez!
GYIK megnyitása