Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

írja meg panaszát!

Véleménye, észrevétele fontos számunkra, hogy napról napra magasabb szintű bankkártyaelfogadás szolgáltatást nyújtsunk Önnek! Kiemelten fontos, hogy pontos visszajelzést adjon, amennyiben valamilyen fennakadást vagy hibás működést tapasztalt szolgáltatásunk igénybevétele során, mely kapcsán beavatkozásra, intézkedésre van szükség!

panaszbejelentes_610x400.jpg

Kérjük, hogy a panaszbejelentéshez kapcsolódó alábbi űrlapot hiánytalanul töltse ki, hogy pontosan megismerjük a panaszt kiváltó esemény részleteit!

Amennyiben panaszát emailben nyújtja be, úgy kérjük feltétlenül csatolja a hiánytalanul kitöltött "panaszkezelési jegyzőkönyvet" és amennyiben tranazkció korrekcióról van szó, akkor a "panaszkezelési tranzakciós jegyzőkönyvet" is. Amennyiben a panaszt a benyújtó cég meghatalmazottjaként teszi, úgy kérjük, hogy a "Panaszkezelési meghatalmazást" is csatolja a jegyzőkönyvvel együtt. A Panaszkezelési meghatalmazás nem helyettesíti a Panaszkezelési jegyzőkönyvet, a kettő együtt érvényes.

Kérjük, hogy panaszát kizárólag egy csatornán nyújtsa be! A panasz benyújtás csatornáinak felsorolását megtalálja a "Panaszkezelési tájékoztatóban".

Panaszkezelési eljárásunk során a benyújtott panaszra a lehető leghamarabb igyekszünk válaszolni de legkésőbb a törvényi előírás szerinti határidőn belül!

Részletes panaszkezelési tájékoztatónkat itt olvashatja!