írja meg panaszát!
Véleménye, észrevétele fontos számunkra, hogy napról napra magasabb szintű bankkártyaelfogadás szolgáltatást nyújtsunk Önnek! Kiemelten fontos, hogy pontos visszajelzést adjon, amennyiben valamilyen fennakadást vagy hibás működést tapasztalt szolgáltatásunk igénybevétele során, mely kapcsán beavatkozásra, intézkedésre van szükség!
Kérjük, hogy a panaszbejelentéshez kapcsolódó alábbi űrlapot hiánytalanul töltse ki, hogy pontosan megismerjük a panaszt kiváltó esemény részleteit!
Amennyiben panaszát emailben nyújtja be, úgy kérjük feltétlenül csatolja a hiánytalanul kitöltött "panaszkezelési jegyzőkönyvet" és amennyiben tranazkció korrekcióról van szó, akkor a "panaszkezelési tranzakciós jegyzőkönyvet" is. Amennyiben a panaszt a benyújtó cég meghatalmazottjaként teszi, úgy kérjük, hogy a "Panaszkezelési meghatalmazást" is csatolja a jegyzőkönyvvel együtt. A Panaszkezelési meghatalmazás nem helyettesíti a Panaszkezelési jegyzőkönyvet, a kettő együtt érvényes.
Kérjük, hogy panaszát kizárólag egy csatornán nyújtsa be! A panasz benyújtás csatornáinak felsorolását megtalálja a "Panaszkezelési tájékoztatóban".
Panaszkezelési eljárásunk során a benyújtott panaszra a lehető leghamarabb igyekszünk válaszolni de legkésőbb a törvényi előírás szerinti határidőn belül!
Részletes panaszkezelési tájékoztatónkat itt olvashatja!
Panaszbejelentését sikeresen elküldte! A visszaigazolást a megadott e-mail címére is megküldjük.
Kollégáink a vontakozó jogszabályban meghatározott határidőn belül fogják Önt értesíteni a panaszbejelentés kivizsgálásának eredményéről.
K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.
Panaszbejelentését nem sikerült elküldenie!
Kérjük, próbálkozzon újra!
K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.