A K&H új innovatív szolgáltatása lehetővé teszi a bankkártya elfogadás online igénylését, egyszerű és kényelmes folyamatban, amely bármikor és bárhonnan elindítható.
Az online igénylés számos előnyt kínál a vállalkozások számára: a gyorsabb és pontosabb kitöltést az alapadatok hivatalos cégadatbázisból való automatikus beolvasása biztosítja; az igénylés 7 lépésből áll, a felület könnyen áttekinthető, a képernyőn mindig látható, hogy az adott lépésnél mi a teendő, továbbá szöveges magyarázatok segítik a felhasználót.
A céges adatok és a bankkártya elfogadásra vonatkozó igények rögzítése mellett az online felületre lehet feltölteni a szükséges dokumentumokat is, így minden információ egy felületen rögzíthető, elkerülve a többszöri hiánypótlást. A folyamat rugalmasságot biztosít azáltal, hogy személyesen csak a szerződés aláírása és ügyfélazonosítás céljából kell megjelenni a felhasználó által választott K&H bankfiókban egy előre egyeztetett időpontban.
További kényelmi funkció, hogy a félbemaradt igénylést 14 napon belül onnan lehet folytatni, ahol abbahagyta a felhasználó, anélkül, hogy a már rögzített adatokat újra be kellene gépelni. Ehhez mindössze arra van szükség, hogy a felhasználó a folyamat elején ugyanazt az e-mail címet használja, amit az adott kitöltéskor is használt.
A vállalkozások tevékenységükhöz illeszkedő eszközt választhatnak a bankkártya elfogadáshoz: asztali vagy hordozható fizikai POS terminált, virtuális POS-t webáruházak online fizetéséhez, valamint SoftPOS alkalmazást, ahol a vállalkozás okoseszköze (pl. mobiltelefonja) szolgál terminálként.
További információ és az online igénylés ide kattintva érhető el.