Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

green_POS_860x440.png

K&H innováció: papírtakarékos, környezetkímélő POS terminál

A K&H évek óta elkötelezett a fenntartható környezet támogatásában, hogy megelőzze és kompenzálja a környezetünkben végbemenő kedvezőtlen változásokat.

A legújabb innovációs fejlesztés ennek nyomán a környezet kímélő, papírtakarékos üzemmódban működtethető fizikai bankkártya elfogadást biztosító terminálok bevezetése.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

A K&H környezettudatos POS termináljai a bankkártyás tranzakciót követően nem nyomtatnak bizonylatot sem a kereskedő, sem a vásárló számára. Bizonylat nyomtatás csak azokban az esetekben történik, melyeknél a kártyatársasági szabályok ezt előírják pl. mágnescsík alapú elfogadás esetében szükség van a kártyabirtokos aláírására, vagy érintéses fizetésnél a limit feletti tranzakciók esetében. A K&H papírtakarékos termináljai a 2021. november 2-tól megkötött új szerződések esetén érhetők el.

A kereskedő, hogyan tudja nyomonkövetni a tranzakciókat, ha nincs papír alapú bizonylat?

A POS terminálról közvetlenül is nyomtatható napvégén egy összesítő bizonylat, míg a K&H POS24 alkalmazásban mind a tranzakciók, mind pedig az azok alapján készült elektronikus kivonatok is folyamatosan és visszamenőleg is lekérdezhetők, letölthetők!

A K&H POS24 alkalmazás és használatának részletes leírása ide kattintva érhető el.


ajánlott bejegyzések

figyelemfelhívás az online pénztárgépet használó kereskedők számára

Az online pénztárgépet használók 2021. január 1-től kötelesek elektronikus fizetési lehetőséget biztosítani vásárlóik számára.

erős ügyfélhitelesítés bevezetése

A 2015. november 25-i 2015/2366 számú Európai Uniós direktíva előírja az erős ügyfélhitelesítés (SCA) bevezetését.