Kedves Ügyfelünk!
A portfólió átruházás lezárást követően több körben tettük lehetővé ügyfeleink számára az átszerződést és a POS átállás lehetőségét a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-be.
Az átállás elérkezett a befejező fázisába, melynek megfelelően a K&H Bank Zrt. 2022. május 31.-vel véglegesen leállítja POS terminálokon nyújtott bankkártyaelfogadói szolgáltatását. Ezt követően a Bank által kihelyezett POS terminálokon fizetőkártyával tranzakciót már nem lehet bonyolítani.
Ha ezt érzékeli, kérjük, hogy hívja a 7x24 órában elérhető K&H Bank Telecentert a +361/20/30/70/ 335-3355 telefonszámon a 6-os menüpont megnyomásával, ahol tájékoztatják Önt a további lépésekről.
Kérjük olvassa el figyelmesen kapcsolódó tájékoztató levelünket!
Köszönjük együttműködését!
1. A K&H Bank Zrt. helyett a fizikai POS terminálon történő fizetőkártya-szolgáltatást a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft fogja nyújtani
A K&H Bank Zrt. helyett a fizikai POS terminálon történő fizetőkártya-szolgáltatást a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft fogja nyújtani. A K&H Bank 2021. március 5.-én postai levélben tájékoztatta az érintett, fizikai POS szolgáltatást igénybe vevő meglévő ügyfeleit az automatikus átruházás folyamatának részleteiről.
A K&H Bankkal kötött és jelenleg érvényben lévő fizetőkártya-elfogadás szolgáltatással összefüggő szerződés változatlan kondicióval, továbbá valamennyi kapcsolódó dokumentáció, adat automatikusan átadásra kerül a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. részére.
Nem változik továbbá a Szerződéssel összefüggő
- kereskedői azonosító (központi MID)
- üzletazonosító (shop MID)
- POS terminál azonosító (TID)
A működés folyamatosan biztosítva lesz az Ügyfelek egyéb szolgáltatókkal (pl. egészségpénztárak, SZÉP kártya szolgáltatók) kötött szerződéseiben is.
a K&H Bank által kiküldött ügyféltájékoztató levél a fizikai POS migráció automatikus állomány átruházásáról:
FIGYELEM, VÁLTOZÁS! KÉRJÜK OLVASSA EL!
Annak érdekében, hogy ügyfeleink a pandémiát követő újranyitásra tudjanak fókuszálni és felkészülhessenek az átruházásra, az átruházás időpontját módosítottuk. A módosított időpontról 2021. június 28.-án megküldött levélben tájékoztatjuk Ügyfeleinket.
Kérjük, figyelmesen olvassák kapcsolódó tájékoztató levelünket!
Köszönjük együttműködésüket!
Átruházást megelőző tranzakciókért való felelősség
Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az állomány-átruházással a Bank és Önök között kötött Fizetőkártya-elfogadói szerződés megszűnik. Ugyanakkor a Fizetőkártya-elfogadói szerződés általános feltételei 11.8. pontja szerint a szerződés megszűnése nem érinti a feleknek a Fizetőkártya-elfogadói Szerződés megszűnése előtt történt, kártyával végrehajtott tranzakciókkal, illetve az ezen tranzakciók ellenértékének kiegyenlítésével kapcsolatos felelősségét, kötelezettségeit. Ennek megfelelően a Bank jogosult a kereskedőket közvetlenül megkeresni, amennyiben az átruházást követően az átruházást megelőző tranzakció vonatkozásában reklamáció érkezik a Bankhoz. Kérjük az ilyen esetek gördülékeny megoldásához fokozott együttműködésüket.
Amennyiben Önnek a K&H Bankkal fizikai POS szolgáltatásra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződése van úgy kérjük, olvassa el figyelmesen tájékoztatónkat. Amennyiben a migrációról még nem kapott hivatalos értesítést, vagy kérdése merül fel, úgy kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatát a +361/20/30/70/335-3355 telefonszámon.
K&H Bank ügyféltájékoztató levél
POS terminálok software cserét bemutató segédlete
Előfoglalás tranzakciók lezárása tájékoztató
Előengedély és MO-TO tranzakciók leírása
POS (Thelium) használati útmutató előengedély kezeléssel
Tájékoztató ügyfélazonosításról
előzmény
A KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank, és a KBC Csoport csehországi leányvállalata, a CSOB úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya-elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven folytatja tovább működését.
K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. MNB tevékenységi engedély száma: H-EN-I-567/2020.
- a fizikai POS migráció állomány átruházás folyamat lépései
2. új szoftver kerül a jelenlegi POS terminálokra
A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a jelenlegi POS terminálokat új szoftverrel látja el. Az új POS szoftver automatikusan, központi letöltéssel kerül telepítésre a meglévő POS terminálokra.
Az automatikus letöltést követően a POS terminálon végrehajtott fizetőkártyás tranzakciókat már a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. bonyolítja és számolja el.
Ahhoz, hogy a POS terminálok működése az átruházás során zavartalan legyen, az alábbiakat vegyék figyelembe:
- a POS terminálok használatra kész állapotban legyenek, azaz GPRS POS terminálok esetén töltőn, vagy az akkumulátorok feltöltött állapotban legyenek, míg az asztali POS terminálok az elektromos hálózatra illetve az internethez csatlakozzanak
- azon kereskedőknél, ahol az internet külön hálózaton érhető el és az egyben tűzfal szabállyal védett, ott speciálisan engedélyezni kell a POS terminál által hívó IP címet. Az IP cím itt érhető el.
- a POS terminálok szabályos működtetésének megfelelően mindennap végezzenek banki napzárást (menü elérése a POS terminálon: f3 gomb/Napzárás/zöld gomb).
Különös tekintettel a fent megadott időpontot megelőző esti üzletzáráskor, sikeres banki napzárást követően, automatikusan indul a szoftver csere, a terminál kijelzőjén az alábbi üzenet látható: „Software Updater Connecting Please wait…”– kérjük, ezt ne szakítsák meg!
Sikeres szoftver letöltést követően a POS terminál kijelzőjén az – Üdvözli Önt a K&H Bank felirat helyett – egy színes K&H logó jelenik meg, a slipeken pedig a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. neve.
mi a teendő, ha sikertelen az új POS szoftver letöltése?
Amennyiben az új POS szoftver letöltése sikertelen, úgy kérjük, hogy
- először ellenőrizzék, hogy az asztali POS terminál feszültség alatt van-e, azaz csatlakozik-e az elektromos hálózathoz, illetve az Internet beállításai megfelelőek-e.
- a GPRS POS terminál esetén ellenőrizzék, hogy a POS terminál töltőn vagy az akkumulátor megfelelően feltöltött állapotban van-e.
- indítsanak egy banki napzárást! Sikeres napzárás után automatikusan indul a szoftver csere. A terminál kijelzőjén az alábbi üzenet látható: „Software Updater Connecting Please wait…” -kérjük ezt ne szakítsák meg!
Amennyiben a fentiek ellenére a POS szoftver letöltése sikertelen, úgy kérjük, hogy hívják a POS terminálok működését támogató ügyfélszolgálatunkat.
Készítettünk egy segédletet, amiben lépésről-lépésre nyomon követhető POS terminálok átállásának folyamata! Kattintson ide a software cserét bemutató segédlet megnyitásához!
3. DCC (dinamic currency conversion)
Az állomány-átruházást követően a DCC kezelését a piaci gyakorlatnak megfelelően a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. nem visszatérítésként, hanem a felszámított jutalékba építve, csökkentett jutalék formájában bocsátja az (ezen szolgáltatást igénybe vevő) ügyfelek rendelkezésére.
4. tranzakciók elszámolásának kivonata
Amennyiben a bankkártyás tranzakciók elszámolásának kivonatát a K&H Bank Zrt. e-posta felületére kérték, úgy ez a lehetőség megszűnik. Helyette a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a weben keresztül elérhető felületén, a K&H POS 24 alkalmazásban biztosítja az elektronikus kivonatok és tranzakciók elérhetőségét. A rendszer Felhasználói kézikönyve itt érhető el. A belépéshez szükséges első jelszó a K&H Bank Zrt. rendszereiben rögzített pénzügyi kapcsolattartó mobiltelefon számára kerül megküldésre. Kérjük, hogy gondoskodjanak a telefonszám aktualizálásáról, a gördülékeny belépés érdekében.
A K&H POS24 olyan innovatív alkalmazás:
- mely az elfogadók által az Interneten keresztül elérhető felhasználói felület
- a kereskedeő önállóan beállíthatja/karbantarthatja a K&H POS24 alkalmazásban az adott céghez rendelt felhasználókat
- segítségével a kereskedők megtekinthetik az egyes üzleteik POS/VPOS termináljaitlekérdezhetik kivonataikat
- tranzakciós adatokat exportálhatják CSV formátumba (vagy más formátumokban, pl. xls, stb.)
- meghatározott riportok alapján figyelemmel kísérhetik a végrehajtott bankkártyás tranzakciók már 10 perccel később azok megtörténtét követően
Tájékoztatjuk, hogy a K&H e-posta szolgáltatásra vonatkozó Önökkel kötött szerződés – amennyiben Bankunkkal egyéb pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződése nem áll fenn – a K&H Bankkal kötött Fizetőkártya-elfogadói szerződés megszűnését követően megszüntetésre fog kerülni. Erről a K&H Bank külön tájékoztatást fog küldeni az érintett Ügyfeleknek.
K&H SZÉP kártya elfogadói szerződés
K&H Bankkal változatlan marad a SZÉP kártya elfogadói szerződés.
Amennyiben az Önök által használt POS terminálok K&H SZÉP Kártyát is elfogadnak, az állomány-átruházás nem érinti a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződéseket. Így ezek elfogadásában változás nem történik. A K&H Bank Zrt.-t a K&H SZÉP Kártya szerződéssel és ügyintézéssel kapcsolatban a megszokott elérhetőségeken érheti el: e-mailben a szepkartya@kh.hu címen, telefonon a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon, a 7-es menüpont kiválasztásával. A K&H SZÉP Kártyával kapcsolatos információk a kh.hu/szepkartya weboldalon találhatóak meg.
Kérdése van a fizikai POS migrációval kapcsolatban? Kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető Telecenterét a +36/1/20/30/70/ 335-33-55 ös telefonszámon!
elindult a K&H POS mobilalkalmazás!
tartsa kézben a bankkártya elfogadás tudnivalóit! Töltse le elsők között az alkalmazást, hogy naprakész legyen a K&H bankkártya elfogadás szolgáltatásról! További részletek itt!