Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett karbantartás!

2024.04.29. napon hajnali 1:00 és 4:00 között, valamint 2024.04.30. és 2024.05.01. napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024.04.30. és 2024.05.01. közötti napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM between 30th April and 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Tervezett karbantartás!

2024.05.01. napon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM on 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

fizikai_POS_atszerzodes.jpg

K&H fizikai POS migráció átszerződéssel

Amennyiben Önnek a K&H Bankkal fizikai POS szolgáltatásra vonatkozó Fizetőkártya Elfogadói Szerződése van úgy kérjük, olvassa el figyelmesen tájékoztatónkat. Amennyiben a migrációról még nem kapott hivatalos értesítést, vagy kérdése merül fel, úgy kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető telefonos ügyfélszolgálatát a +361/20/30/70/335-3355 telefonszámon.

FONTOS VÁLTOZÁS! Ügyféltájékoztató átszerződési határidő módosulásról

Ügyféltájékoztató és K&H BANK felmondás migrációból kimaradt fizikai POS átszerződéshez

K&H Bank ügyféltájékoztató levél

POS terminálok software cserét bemutató segédlete

Előfoglalás tranzakciók lezárása tájékoztató

Előengedély és MO-TO tranzakciók leírása

POS (Thelium) használati útmutató előengedély kezeléssel

Tájékoztató ügyfélazonosításról

Tájékoztató ügyfélazonosításról, nyilatkozattétel adatátadásról

Tájékoztató ügyfélazonosításról, nyilatkozat

Tájékoztató fizikai POS átszerződésről

Nyilatkozat

előzmény

A KBC Csoport magyarországi leányvállalata, a K&H Bank, és a KBC Csoport csehországi leányvállalata, a CSOB úgy döntött, hogy testvérvállalatként összefog egymással, és 2020 második felétől a K&H bankkártya-elfogadási üzletága a CSOB magyarországi leányvállalataként, K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. néven folytatja tovább működését.

K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. MNB tevékenységi engedély száma: H-EN-I-567/2020.

  • a fizikai POS migráció átszerződési folyamat lépései

1. "Nyilatkozat" cégszerű aláírása és visszaküldése a K&H Bank Zrt. részére

Annak érdekében, hogy a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a fizikai POS szolgáltatásra vonatkozó Fizetési kártyaelfogadói szerződést – a K&H Bankkal Zrt. fennálló szerződésük alapján – az Önök személyes bevonása nélkül előállítsa és megküldhesse az Önök részére a „Nyilatkozat” kitöltött és cégszerűen aláírt eredeti példányát, 2021. április 9-ig az alábbi címre kell visszaküldeni:

Visszaküldendő Nyilatkozat

K&H Bank Zrt. Bankkártya elfogadás „POS Nyilatkozat” 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.

  • miért van szükség az Önök nyilatkozatára?

A cégszerűen aláírt és visszaküldött nyilatkozat alapján a K&H Bank az Önökkel kötött és jelenleg érvényben lévő Fizetőkártya-elfogadói szerződést és valamennyi kapcsolódó dokumentációt, adatot átadja a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. részére, így a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-nek módjában áll Önökkel olyan módon ügyfélkapcsolatot létesíteni és a szerződést előkészíteni, hogy a Cégük képviselőinek nem szükséges személyesen megjelenniük és okiratokat bemutatniuk.

Felhívjuk azonban szíves figyelmüket, hogy amennyiben a Nyilatkozat alapján átadott adatok és dokumentumok (már) nem felelnek meg a valóságnak, pl. az adatokban időközben változás következett be, úgy a személyes azonosítás pótlását a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. kezdeményezni fogja.

  • mi történik a nyilatkozat visszaküldését követően?

Az Önök visszaküldött Nyilatkozata alapján a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. az Önök és a K&H Bank Zrt. között jelenleg fennálló szerződés alapján előállítja az új POS szolgáltatásra vonatkozó Fizetési kártya-elfogadói szerződést, vagy már meglévő VPOS szolgáltatás esetén a fizikai POS-re vonatkozó kiegészítést. Az új szerződést a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. 2021. április és május hónapok során küldi ki az Önök számára. A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. és Önök közötti Fizetési kártya-elfogadói szerződés azon a napon lép hatályba, amely napon Önök számára a POS terminál szoftvere az alábbiak szerint frissül.

  • mi az átszerződés határideje?

annak érdekében, hogy a zökkenőmentes átállás megvalósuljon, az átszerződés határideje 2021. május 31.

  • hogy szűnik meg az Önök K&H Bankkal fennálló Fizetőkártya-elfogadói szerződése?

Tekintettel arra, hogy a K&H Bank a POS elfogadás szolgáltatását 2021. július 10. napján megszünteti, ezért a fennálló fizikai POS szolgáltatásra vonatkozó szerződést a K&H Bank tájékoztató levelében foglaltan, 2 (két) hónapos felmondási határidő figyelembevételével, 2020. július 10. napjára felmondja, és a fizikai POS szolgáltatásra vonatkozó szerződés 2021. július 10-i hatállyal megszűnik. 

Amennyiben a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft.-vel az új POS szerződést aláírják és a fizikai POS szolgáltatás élesben elindul, a K&H Bankkal jelenleg fennálló POS szerződés közös megegyezéssel kerül megszüntetésre. A szerződés közös megegyezéssel történő megszüntetéséről szóló megállapodás tervezetét Önök egyidejűleg kapják meg a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. által előállított szerződéstervezettel.

  • mi nem változik átszerződés esetén?

Az átszerződést követően nem változik az:

  1. kereskedői azonosító (központi MID)
  2. üzletazonosító (shop MID)
  3. POS terminál azonosító (TID)
  • hogy alakul az átszerződést megelőző tranzakciókért való felelősség?

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az állomány-átruházással a Bank és Önök között kötött Fizetőkártya-elfogadói szerződés megszűnik. Ugyanakkor a Fizetőkártya-elfogadói szerződés általános feltételei 11.8. pontja szerint a szerződés megszűnése nem érinti a feleknek a Fizetőkártya-elfogadói Szerződés megszűnése előtt történt, kártyával végrehajtott tranzakciókkal, illetve az ezen tranzakciók ellenértékének kiegyenlítésével kapcsolatos felelősségét, kötelezettségeit. Ennek megfelelően a Bank jogosult a kereskedőket közvetlenül megkeresni, amennyiben az átruházást követően az átruházást megelőző tranzakció vonatkozásában reklamáció érkezik a Bankhoz. Kérjük az ilyen esetek gördülékeny megoldásához fokozott együttműködésüket.

  • mi történik ezt követően?

Amennyiben a fentieknek megfelelően az Önök POS terminálján már a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. szoftvere működik, úgy Önök már a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. ügyfelei, ezzel a K&H Bank Zrt.-vel a fizetőkártya-elfogadói szolgáltatásra kötött megállapodásuk és együttműködésük lezárul.

2. új szoftver kerül a jelenlegi POS terminálokra

A K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. az átszerződtetést követően 2021. július 10-ig a jelenlegi POS terminálokat új szoftverrel látja el. Az új POS szoftver automatikusan, központi letöltéssel kerül telepítésre a meglévő POS terminálokra. Az automatikus letöltést követően az Önök POS terminálján végrehajtott fizetőkártyás tranzakciókat már a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. bonyolítja és számolja el. Ahhoz, hogy a POS terminálok működése az átszerződés során zavartalan legyen, kérjük, hogy az alábbiakra különösen legyenek figyelemmel:

  • a POS terminálok használatra kész állapotban legyenek, azaz GPRS POS terminálok esetén töltőn, vagy az akkumulátorok feltöltött állapotban legyenek, míg az asztali POS terminálok az elektromos hálózatra illetve az internethez csatlakozzanak
  • azon kereskedőknél, ahol az internet külön hálózaton érhető el és az egyben tűzfal szabállyal védett, ott speciálisan engedélyezni kell a POS terminál által hívó IP címet. Az IP cím itt  érhető el.
  • különös tekintettel a fent megadott időpontot megelőző esti üzletzáráskor, sikeres banki napzárást követően, automatikusan indul a szoftver csere, a terminál kijelzőjén az alábbi üzenet látható: „Software Updater Connecting Please wait…” – kérjük, ezt ne szakítsák meg

Sikeres szoftver letöltést követően a POS terminál kijelzőjén az – Üdvözli Önt a K&H Bank felirat helyett – egy színes K&H logó jelenik meg, a slipeken pedig a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. neve.

mi a teendő, ha 2021. július 10-ét követően nem a fentieket tapasztalja?

Amennyiben 2021. július 10-ét követően az új POS szoftver letöltése sikertelen, úgy kérjük, hogy

  • először ellenőrizzék, hogy az asztali POS terminál feszültség alatt van-e, azaz csatlakozik-e az elektromos hálózathoz, illetve az Internet beállításai megfelelőek-e.
  • a GPRS POS terminál esetén ellenőrizzék, hogy a POS terminál töltőn vagy az akkumulátor megfelelően feltöltött állapotban van-e.
  • indítsanak egy banki napzárást! Sikeres napzárás után automatikusan indul a szoftver csere. A  terminál kijelzőjén az alábbi üzenet látható: „Software Updater  Connecting Please wait…” -kérjük ezt ne szakítsák meg!

Amennyiben a fentiek ellenére a POS szoftver letöltése sikertelen, úgy kérjük, hogy hívják a POS terminálok működését támogató ügyfélszolgálatunkat.

Készítettünk egy segédletet, amiben lépésről-lépésre nyomon követhető POS terminálok átállásának folyamata! Kattintson ide a software cserét bemutató segédlet megnyitásához!

3. DCC (dinamic currency conversion)

Az állomány-átruházást követően a DCC kezelését a piaci gyakorlatnak megfelelően a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. nem visszatérítésként, hanem a felszámított jutalékba építve, csökkentett jutalék formájában bocsátja az (ezen szolgáltatást igénybe vevő) ügyfelek rendelkezésére.

4. tranzakciók elszámolásának kivonata

Amennyiben a bankkártyás tranzakciók elszámolásának kivonatát a K&H Bank Zrt. e-posta felületére kérték, úgy ez a lehetőség megszűnik. Helyette a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a weben keresztül elérhető felületén, a K&H POS 24 alkalmazásban biztosítja az elektronikus kivonatok és tranzakciók elérhetőségét, a tranzakciók elszámolása pedig T+1 munkanapon belül történik meg.

A K&H POS24 alkalmazás egy innovatív internetes felhasználói felület, ahol

  • a kereskedők élőben megtekinthetik az egyes üzleteik POS/VPOS termináljaikat
  • lekérdezhetik kivonataikat
  • meghatározott riportok alapján figyelemmel kísérhetik a végrehajtott kártyás tranzakciókat már 10 perccel később azok megtörténtét követően
  • a K&H POS24 alkalmazásban ügyfeleink maguk állíthatják be és menedzselhetik a kivonatokat és tranzakciókat elérő felhasználókat is

A rendszer Felhasználói kézikönyve itt érhető el. A belépéshez szükséges első jelszó a K&H Bank Zrt. rendszereiben rögzített pénzügyi kapcsolattartó mobiltelefon számára kerül megküldésre. Kérjük, hogy gondoskodjanak a telefonszám aktualizálásáról, a gördülékeny belépés érdekében.

Tájékoztatjuk, hogy a K&H e-posta szolgáltatásra vonatkozó Önökkel kötött szerződés – amennyiben Bankunkkal egyéb pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződése nem áll fenn – a K&H Bankkal kötött Fizetőkártya-elfogadói szerződés megszűnését követően megszüntetésre fog kerülni. Erről a K&H Bank külön tájékoztatást fog küldeni az érintett Ügyfeleknek.

K&H SZÉP kártya elfogadói szerződés

K&H Bankkal változatlan marad a SZÉP kártya elfogadói szerződés.

Amennyiben az Önök által használt POS terminálok K&H SZÉP Kártyát is elfogadnak, az állomány-átruházás nem érinti a K&H SZÉP Kártya elfogadói szerződéseket. Így ezek elfogadásában változás nem történik. A K&H Bank Zrt.-t a K&H SZÉP Kártya szerződéssel és ügyintézéssel kapcsolatban a megszokott elérhetőségeken érheti el: e-mailben a szepkartya@kh.hu címen, telefonon a K&H SZÉP Kártya ügyfélszolgálat a +36 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámon, a 7-es menüpont kiválasztásával. A K&H SZÉP Kártyával kapcsolatos információk a kh.hu/szepkartya weboldalon találhatóak meg.

Kérdése van a fizikai POS migrációval kapcsolatban? Kérjük, hívja a K&H Bank 0-24 órában elérhető Telecenterét a +36/1/20/30/70/ 335-33-55 ös telefonszámon!